Hemma från London nu!

Okej, det var ett tag sen jag skrev, men jag har faktiskt varit i London. Jag börjar från hela början med min berättelse.

Dag 1:

Jag gick till skolan på onsdagen. Men kände mig väldigt sjuk, s jag gick hem. När jag kom hem sov jag mestadels av tiden, men jag försökte blogga, men Internet, som ni vet, var struligt. Så det gick inte. På kvällen kändes det inte bättre i halsen, eller i huvudet. Så jag var orolig hur det skulle bli i London, för att inte åka dit var otänkbart för mig.

dag 2:

Halv 4 på natten gick jag upp tog en huvudvärkstablett och åkte vidare till flygplatsen. Utan att det kändes ett dugg bättre.  Sov i bilen till flyget, på flyget, och jag skulle sovit på tåget in till London om det inte var så att de som åkte innan oss hade spytt i vår vagn, så det luktade, ja spya helt enkelt. Jag andades inte med näsan en enda gång på den resan så det var ganska svårt att sova. Det stod att resan skulle ta 45 minuter. Men när vi kom fram kollade vi på klockan och konstaterade att vi hade åkt i en och en halv timme. Trevligt... Men vi kom i alla fall fram. så checkade vi in på vårat hotell och började shoppingen! Fast jag tror att vi åt först.. Den dagen handlade jag mina ugs, som jag är oerhört glad över.
Måste bara säga att gatan som var brevid vårt hotell var en gata som vi var tvungna att gå typ 10 gånger, och visst det är inte märkvärdigt alls, men det var lite kul för att det var en såkallad "sexgata". Där det bara var reklam för typ porr, xxx dvd xxx hette dom flesta affärerna. hahaha! Trevligt värre! Sen på kvällen åt vi på en kina-buffé, och sen gick vi till hotellet och sov.

dag 3 (idag):

Vi vakande och kom på att vi var försenade till frukosten. Så medans vi åt bad personalen oss att plocka på allt vi ville ha på våra tallrikar så att dom kunde plocka undan resten av maten. Det var lite halvt stressande och ingen vidare bra start på dagen, men den blev bättre. Efter frukosten så gick vi till underground och åkte för att kolla på bigben och tower bridge. Häftigt att inte bara se bigben på film utan i verkligheten också. Sen åkte vi till London eye. Ganska coolt det med! Hihi! Sen åkte vi tillbaka till picadilly circus, eller rättare sagt oxford cirkus, ungefär där vi bodde. Sen gick vi på oxford street och shoppade resten av dagen. 

Det var allt, orkar inte skriva om dagens hemresa, men den är inte så värst intressant tror jag. Men det var tur att vi kom hem i alla fall, för de flesta flygen i London var inställda p.g.a "snöovädret".Dom vet verkligen inte vad dom snackar om... 

Men  hela helgens inköp blev då: 8 leggings/strumpbyxor, 2 lack-tights, 1 skjorta, 1 par ugs, 1 ring, armband, 2 klackskor, 1 mascara, 1 eyeliner, 1 tjocktröja, presenter. Jag vet att jag har glömt massa saker nu, men jag orkar inte skiva mer nu.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback