sol sol sol!

Härlig dag, eller hur? Jag älskar vädret ute, och ska bara byta om till bikini och gå ut på balkongen och sola. Så jäkla skönt! Imorgon kommer bli minst lika bra, kanske inte med vädret men vi ska ha kul ändå! Det är operation dagsverke, och jag, Siri, Ebba och Andrea ska vara i kungsan och gå med bössa. Vi ska träffas ganska tidigt och få jobbet gjort snabbt så att vi kan käka en härlig lunch och sen bara ligga och sola! Kommer bli helt underbart, hoppas bara vädret inte blir katastrof! Aja, hörs senare! Har jag sagt att det är konsert ikväll? Kanske inte, men nu vet ni. Jag ska spela med mitt band klockan 7. Ska väl bli roligt, måste bara lyssna in låten lite mer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback