Shopping med mami!

Tjena! 

Ska dra iväg till skärholmen nu men mamma, vi ska bl.a. kolla på skolavslutningsklänning och skor. Vet precis hur jag vill att klänningen ska se ut, vilket ofta blir ett problem, eftersom om det inte är precis som i mitt huvud blir jag aldrig nöjd. Så den bästa tidpunkten, egentligen, för mig att shoppa är när jag inte har något planerat. Men det är inte ofta det blir så, man shoppar ju (oftast) när man är ute efter något speciellt. Hur som helst måste jag ta och fixa till mig lite nu. Åh, har redan träningsverk efter min work-out. Men egentligen känns det bara bra, då vet man att man har tränat ordentligt! Yeyhey. Måste gå tjaråå. Känner mig grym på att rimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback