Piss-dag

God morgon! Är sjut trött, la mig för sent igår! Hur som helst så känner jag på mig att det här kommer bli en piss-dag. Är trött, vi ska redovisa på so:n, ska inte göra något efter skolan (i och för sig ganska skönt) och sen är jag har huvudvärk på det. Riktigt skoj! Inget fint väder är det heller.. Här är vi positiva känner jag, nej men det som håller nig glad är att om 3 dagar så befinner jag mig på planet till Grekland! Och om det är instället, ja då vet jag inte vad jag gör, typ går under. Det var väl det jag ville säga. Puss!



Är inne i en svart-vit period just nu, därav alla svart-vita bilder!


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin bild:)

2011-05-24 @ 12:16:24
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback