mapping

Hej! Kom precis hem från en dag i gamla stan med årskursen! Det var faktiskt sjukt mysigt! Fint väder var det också, och sen när vi slutade åkte jag och sötnosen Andrea direkt in till tc där vi gick runt i lite affärer. Köpte ett par flip-flops också, som jag skulle men klänningen var slut i min storlek. Fanns bara ett enda exemplar kvar och den var i storleken XL, såklart.. Men skorna var viktigare! Sen när vi gick mitt på drottninggatan så slog det min att jag inte hade min mobil.. Så typ satte mig mitt på marken och tömde väskan men den var inte där, så då gick vi tillbaka till vero moda där vi var senaste och kollade men icke. Så jag ringde mamma och hade panik, men då hade några från stadium hittat den och ringt mamma och sedan stängt av telefonen. Så jag fick tillbaka min underbara bebis ♥ Och tidigare på dagen gick min kamera sönder också, min matsäck hade läckt. Faaaan, precis innan jag verkligen vill ha den också, nu när jag åker till Grekland och allt. Gud vad jag blir arg, håller på att bryta ihop! Men bortssett från det så har dagen varit super. Kommer sakna alla sjukt mycket. Långt inlägg jagvet, men ni kommer vara utan bloggning i en vecka om inte någon vill gästblogga *blink*  Kommentera eller ring i såna fall! Puss!
Jag och Andrea med islatte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback