Lets rock, baby, i know you want it

Ikväll sover Jenny här, och eftersom det är fredag den 13:onde så ska vi självklart kolla på skräckfilm! Ända nackdelen är att vi ska upp typ halv 9 imorgon eftersom vi har match. Och i vanliga fall kan man ju komma lite trött, men vi ska möta segeltorp som är våra fiender (haha) så vi måste vinna! Tidigare idag så var jag, jenny, Elsa och Emma i skärhomen. Dum som jag är har jag slarvat bort mitt bankomatkort så jag kunde inte köpa något! Jag som verkligen taggat på att få spendera, men icke! Imorgon efter matcen ska jag till grönan också, gryymt! Oj, har varit där 3 gånger och det har varit öppet i en vekca... Fjortisvarning på det, fast nä. Man behöver ju inte vara fjortis bara för att man gillar att ha kul, eller hur? Aja, hörs kanske senare eller imorgon! Puss!
Bildbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback