Horoskop?

Jag tänkte bara fråga: Är jag den enda som tror på horoskop? Eller jag tror ju inte på precis varenda ord, men oftast så visar det sig att det stämmer in på mig. Tycker det är ganska farsinerande faktiskt ;) Dagens horoskop för mig lyder såhär:

Kräftan - dagens horoskop

En överraskning är att vänta i dag. Det verkar dock vara nånting trevligt och kanske välkommet!
Man får ju bara hoppas att det är sant!

Så frågan är nu: Tror ni på horoskop, och brukar dom stämma för er? Blir liksom lättare för mig att avgöra om jag ska tro på det som skrivs eller inte! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anna <33

jag brukar typ tro på det när det är något bra haha :P asså om det står nåt dåligt så vill jag liksom inte tro på det...haha XD <3

2011-05-24 @ 19:07:25
Postat av: anna igen haha

juste fin ny design också :D <3 !!

2011-05-24 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback