Gästbloggar på Lisyy.webblogg.se

Tja bloggeen! Som rubriken säger så gärstbloggar jag på min fina vän Lisas blogg! Hon är nämligen i Island nu, och har inget internet, såklart. Så där bloggar jag, men kommer fortfarande blogga lika mycket här, så oroa er inte ;) Vi skippade sista lektionen idag, så slutade ungefär en timme tidiare, sjukt skönt. Kom på att jag skrev att det skulle bli en "piss-dag" idag och att jag inte skulle göra något alls efter skolan, men så är inte fallet! Utan dagen var sjukt rolig och så har jag träning idag! Ganska skönt, fast jag hade  faktiskt sett fram emot att bara inte göra någonting.. Hur som helst så vill jag äta någonting nu, men våran städerska är i köket och får inte vara i vägen :( Yes, nu gick hon därifrån! Hare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback