Funeral

Tjatjaa.. Har varit effektiv som fan idag. Först skolan då, sen skyndade jag mig in till skärhomen och gick och kollade lite där. Som sagt ska jag ju ha något att ha på mig imorgon. Tydligen ska vi ha vitt upptill och sen svart nertill. Så jag köpte en vit blus, svarta strumbyxor och en svart tubkjol. Ganska nöjd, faktiskt. Dock inte supernöjd med blusen, men ska köpa en ny på lördag. Sen i alla fall, kom jag hem till 5 och tio över var jag redan på fotbollsplanen. Snabbt jobbat? Jo tack, jag vet. Så tränade jag i en halvtimme, och när jag kom hem så duschade jag och sen städade jag. japp, ni hörde rätt. Fick västa ångesten för att det var stökigt överallt. Jag gillar egentligen inte när det är stökigt, men att jag inte gillar att städa brukar ofta ta över. Men nu så satte jag igång att städa hallen, Mitt rum, Köket och badrummet. Duktig cheeeey. Men nu ska jag käka, puss!



Blus- Lindex/ 249:-
3 strumbyxor- Lindex/ 59:- st
Tubkjol- Monki/ 180 :-




Såhär fint har jag fixat mitt "avlastningsbord" ( haha, vet inte vad jag ska kalla det ). Både dammat och torkat! *stolt*

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Gud vilken fin blus! Typ exakt likadana tupkjolar finns på h&m för 50 kr. Just saying! Puss

2011-05-19 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback