Design

Åh, har städat som fan nu. Hela vardagsrummet, köket och mitt rum. Eller mina garderober som verkligen behövdes. Är däremot inte nöjd, eftersom jag hatar mitt rum. Som tur är ska jag göra om det. Och sen är jag sjukt trött på bloggen också. Känns så oseriöst med rosa och hela jävla designen (ursäkta språket, och normalt sett gillar jag verligen rosa, men inte på min blogg), så det måste verkligen ändras. Då kommer jga natagligen blogga mer också, om jag orkar fota dvs. Grejen är den att jag inte orkar fixa med en ny design. Så jag är lost, men det kommer bli bättre snart om någon hjälper mig. Som är gryyyym på designer för jag ska fan ha en skitsnygg och bra design och ingen medlemåttig oseriös sådan! Så, nu var det sagt också, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback