Awesome night

Godmorgon allihopa! 

vaknade ganska nyss och har käkat frulle och sånt. Okej, jag ska berätta om igår lite kortfattat. Först drog jag till grönan, där jag var med Lisa, Kattis, David, Vidar och sen kom Ebba, Siri och Valentina som jag tyvärr intehann vara med så mycket.. I alla fall så följde Lisa med mig hem för att hon skulle sova här och efter ett tag kom David också. Vi hade det sjuuukt nice, dansade och allt ni vet.. Sen gick David hem och jag och Lisa skulle ta upp en extra säng när vi ser en spindel på en hel jävla decimeter! Så jag hämtade Mysan (min katt) och bad henne äta upp den, men istället rev hon mig så jag har värsta blodsåret och skit. Jag har tvättat det men det känns fortfarande som om jag kommer få rabies eller något. Hur som helst fick vi panik när vi såg spindeln, och bestämde oss för att inte hämta sängen. Sen gick vi in i köket för att fixa något att dricka, och först tapppar jag glaset i golvet så att det går i tusen bitar och sen skriker Lisa till, och självklart är det en till spindel, i köket!!! Så vi lämnar allting och stängde dörren så att inte spindeln skulle kunna komma ut och då råkade vi visst stänga in katten också, så i morse hade hon kissat på golvet, haha! Stackarn.. Det var i alla fall min kväll, lite läskig men sjuuukt rolig! Oj, vilket långt inlägg! Sätter punkt här, Puss!
Från Lisas blogg:


Den var större i verkligheten!!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är Converse tävlingen avslutad! Sorry du vann inte!

Kolla vem som vann! Men det kommer en ny tävling , samarbete med SF.SE , där man vinner

presentkort till bion med en kompis där ni får se pirates of the caribbean 4.

- så missa inte!



Det var jätte jätte jätte och jätteskoj att du var med och tävlade!

så varför inte vara med igen så det blir jätttteeee skojjj :D



Ha en bra dag!



P.S DEN NYA TÄVLINGEN KOMMER UPP KLOCKAN 14.00!

2011-05-15 @ 12:47:57
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback