Väska+blus

Tidigare idag, när jag var i skärholmen såg jag en blus nästan längst in i lindex affären, men det var som om den ropade på mig, och jag bara följde med vinden in i butiken och där var den. Min blivande man! Blev helt förälskad och till det hittade jag en underbar liten väska. Så går det till när Caroline blir kär! Men...  Mamma satt hos frissan och hade inga pengar, och inte jag heller. Så kunde inte köpa något av dem. Gissa vem som dog? Jo, jag. Här får ni se hur min man  ser ut, och vååååga inte sno honom!

Blus Vit


Hittade desvärre inte hans efterföljare, men ni får klara er!
SitesterSitester

Kommentarer
Postat av: lisa

saknar dig! kommer hem på söndag <3

2011-03-01 @ 19:42:21
URL: http://lisyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback