Titanic

Åh, jag är så dum! Jag vet att jag inte borde kolla på titanic, men kan inte låta bli. Kommer antagligen dö av sorg under resten av kvällen. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men så fort jag sett titanic kan jag aldrig bli glad igen, jag bara gråter och gråter. Den är bara för sorglig för mig, men jag har en taktik. Om jag ser den supermånga gånger när jag är ensam så kanske den inte berör precis lika mycket som första gången. Och sen om jag ska se den med folk kanske jag kan bli glad efteråt trots allt. Smart va? Hihi, jagvet. Men nu när jag tänker efter så har jag sett filmen 4 gånger, men bara slutet 1. Det är för att jag stänger av filmen när jag inte klarar med. Det är nog bra för mig. Aja, nu måste jag kolla på den sorgligaste filmen i hela världen. Puss! Kommer kanske skriva ett deppinlägg senare när jag är på saad humör, men take no notice! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback