Svar på kommentar.

Heej!

Blev lite glad men ändå ledsen över en kommentar. Nu är det så att jag visst har bilder och ska lägga upp dom. Jag hade faktiskt glömt dom, och dom ska komma upp. Fast inte idag, utan typ imorgon eller nåt, för det tar ungefär 10 minuter att ladda upp en bild. Okej kanske inte 10, men 5 i alla fall. Men jag lovar, imorgon ska dom upp. Vissa i alla fall. Och sen så är det verkligen inte därför! Den som skrev kommentaren förstår. Ni är mina bästa vänner och varför ska jag inte lägga upp dom då? Hihi. Lite svårt att förstå för vissa, men ajaa. Pratar i telefon med tobejko nu. Mitt smeknamn för tobias.. Aja, nu ska jag kolla på tv, pöss!


Gammal och ful bild, men längtar ändå tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså sorry om du blev ledsen men jag skoja bara... sorry<333333

2011-04-01 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback