Sommartider hej-hej

Hej! Är ledsen för att jag nästan inte bloggat alls idag, men mitt Internet har inte funkat. Lite typiskt sådär.

Men ungefär såhär såg min dag ut:
Kom till t-banan med knullrufs-hår och röda kinder. Sen åkte vi tunnelbana i en timme. När vi kom fram skulle vi gå 5 km, men jag tror att det blev lite mindre. Promenaden var i alla fall rolig, vi sjöng och skrattade hela tiden. Dagen i allmänhet var rätt flummig. När jag kom hem i alla fall så följde Andrea med mig. Jag duschade och sedan fixade vi vårat so-arbete. Sen gick jag till bandet och sen vidare till gården. Intensiv dag, men rolig! Nu till kvällen ska jag fixa engelskatalet och hemkunskapen. Och kanske lite no... Vi har prov på fredag. Hihi, vi hörs puss!

Sommartider hej-hej, var bland annat en låt vi sjöng idag. Önskar verkligen att det var så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback