Lovesong

Nu är jag hemma från gården. Det var bara jag och Lisa där, eller i alla fall bara vi som umgicks. Vi snacka i telefon hela tiden typ... Det var sjukt roligt! Nu ska jag käka melon, som jag har fastat med. Är det bara jag som får typ fruktperioder? Att man liksom bara vill ha en enda frukt. Just nu är det melon, och förut apelsin och dessförinnan var det äpple? Jaja, kanske bara är jag.. Åh, juste måste ta bort sminket... Det tynger ner hela mig, känner mig så ytlig bara. Men det är jag inte, det är i alla fall inte den jag vill vara, så. Nu måste jag skriva av mig i min andra blogg. Annars blir denna för privat, hihi! Puss!

haha, tider. Även om det inte var så länge sedan, förändras saker snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback