Humörsvängning på högsta grad?

Ja, nu är jag hemma från skolan. När jag kom hem möttes jag av pappa i hallen, han kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Men nu ska han iväg igen till något möte av nåt slag... 

Jag har på mig mjukisdressen idag igen och ska brygga lite kaffe. Sen ska jag göra läxan och fixa lite här hemma. Möjligtvis dara jag förbi gården en sväng ikväll också.
Måste säga att jag hade ovanligt kort stubin idag, brottade ner Kasper i snön och var tvungen att slå anton för att avreagera mig. Men jag är inte sur alls. Är faktiskt oerhört glad, hmm, humörsvängningar? ;) Haha, nog om det... Nu måste jag börja med läxorna, vet inte riktigt hur många jag har tills imorgon, typiskt mig att vänta med allt in i det sista! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback