Ont i huvudet.

Satt inlåst på toan hela dagen igår. Alltså inte på toaletten, haha, utam på golvet mot elementet med mobilen i handen. I 5 timmar. Förstår ni vad jag måste varit utmattad (bakis, hahahhaha), och nu sitter jag här igen. Börjar verkligen gilkla rummet alltså, jag  är väldigt trött måste jag säga. Det är nog därför jag håller på såhär. Helt crazy! Sitter och gör absolut ingenting, och jag börjar gilla det. Det är skönt. Okej, nu ska jag sluta med mitt konsiga snack. Jag är ju helt borta... Som rubriken säger så är det jag vill komma fram till att jag har väääääärldens huvudvärk. Helt sjukt, ska nog börja lyssna på min spa-spellista och ha ansiktsmask, haha ;) Gjorde den listan i lördags med Ebba. Vi hypnotiserade varande till spa musik. Det var faktiskt riktigt nice. Okej, jag har haft världens sjukaste men bästa helg nånsin. Älskar er mina zeeeeetagilrs! hahhaha. 


Random inlägg, men vafan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback