Fanfanfan

Det lev inget med Mattis idag, för att mina föräldrar säger att jag måste ta det lugnt. Nämen, tjenare, va kul. Så nu måste jag sitta inne, men jag ska göra det bästa av situationen, jag ska nämligen laga en smoothie och tappa upp ett bad. Sen ska jag måla lite i mamma och pappas rum. Vet att det låter tråkigt, men jag gillar nyskapande, så det är helt okej. Kan man förresten säga att man gillar nyskapande, vet inte ens vad det betyder, men om man tänker logiskt borde det betyda när man skapar nya saker, så därför använder jag det. Haha, långsökt, men men. Nu ska jag göra i ordning min smoothie, puss!




Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

sv; varsågod och tack! :D

Samma här, lite trött bara. Önskar helgen var längre och att skolan inte alltid var det första man behövde tänka på när man vaknar en måndag morgon, haha. :)

Kram <3

2011-02-13 @ 17:58:43
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback