Blocket.se

Hej!

Sitter nu och surfar runt lite på blocket, kollar på en mobil och ipod. Vill ha en ipod touch eller nano, men när det kommer till mobiler är jag öppen för allt. Det är klart att jag helst av allt vill ha någon typ iphone eller htc-mobil, men jag har inget suftabonnemang och då känns det ju lite onödigt. Så jag kollar på super gamla sony ericsson som jag vet fungerar. Men det känns lite tråkigt att köpa en mobil som inte är sprillans och super het, men jag kommer ändå bara förstöra en sådan så det är hopplöst. Så går det när man är så oförsiktig som jag... Jaja, ska kolla vidare nu, puss!




Detta är då en Ipod nano som jag vill ha. Lite efter, men jag gillar dom. Eller så vill jag ha en vanlig ipod touch, men jag vet ju att jag är dålig på att hantera omtåliga och dyrbara saker, så det är nog inte den bästa iden jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback