planer för dagen

Godmorgon! Vaknade 12 idag( fan, jag som trodde att jag hade vänt på mitt dygn någorlunda i alla fall) och nu har jag käkat frukost! Idag ska jag in till skärholmen och sen kommer mamma dit, sen ska jag till ung med Lisa. Jag ska inhandla en väska och ett par jeans. Tråkig som jag är ska jag köpa likadana som jag redan har för att dom är trasiga och jag älskar dom.. Sen ska jag köpa en skolväska. Det är så frustrerande för jag har hittat en jätte snygg, men den är för liten för massa skolböcker, men jag tror jag köper den ändå :) Och så måste jag ju köpa lite skolsaker, lite mindre intressant. Duschen väntar, pussen! ♥

(det är blixten som gör att mitt ansikte är kritvitt, haha.)

Lägger upp en bild på mig från Grekland. Funderar på att göra en liten bildbomd därifrån, saknar det så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback