mobilbyte

Blir så trött på min mobil. Den ska alltid krångla och hålla på, och nu har min reserv också börjat krångla. Väldigt jobbigt måste jag säga. Men hur som helst så började min mobil lagga, vet inte hur jag ska förklara den liksom blev färgglad och började stänga av sig själv. Så jag var tvungen att byta till min reservmobil som jag märkte nu också är knäpp. Den lever liksom sitt egna liv, för när man inte rör den så laddas den. Eller då får den mycket batteri, och sen när man öppnar den så kan den stängas av för att det tydligen inte hade något batteri. Svårt att förklara, men ni kanske fattar om ni är smarta. Men jag saknar min gamla så sjukt mycket, den är så skön att messa på och ringa med. Även fast den på sista tiden gick sönder på så sätt att man inte kunde ringa utan hörlurar också.. :( 


VS.


Kommentarer
Postat av: lovisa

HEj har du haft en bra helg?:)

Just nu lottar jag ut en sminkpalett med 88ögonskuggor i från upbrand, klicka här om du vill delta; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

2011-08-21 @ 17:30:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback