min kamera..

Åh, saknar min kamera något enormt! Har levt hela sommaren utan den. Den gick ju sönder för att det läckte i min väska (och då blev den såklart fuktskadad och nu funkar den inte alls) och sen dess har jag inte haft någon kamera. Eller pappa har ju en systemkamera som jag har lånat lite grann, men sen blev han sur och sa att jag inte fick låna den något mer, så har varit kameralös mestadels av tiden. Men nu hittade jag en gammal ful och dålig kamera, som jag använder just nu. Men jag ska ha den tills jag köper min efterlängtade systemkamera. Håller på att spara ihop till en eos 1100 D (canon), har dock inte kommit särskillt långt.. Men oj, vad jag kommer fota när jag får den! Men det är bara att sparasparaspara vilket jag suger på har jag märkt men aja, jag ska klara det! Bara om ni undrar varför det blir så dåliga bilder! 


Miss you<333333333 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback