match

Tjena! Spelade match alldeles nyss ju, 3-2 på förlängningen till dom tyvärr.. Hade inte tid tidigare att blogga, fick lite brottom där. Men nu är jag hemma och dagens planer är att först kolla på en lägenhet med mamma (nej, vi ska inte flytta, men vi vill kolla ändå, hehe) sen att kolla på scrubs med Anna och Jenny. Superduperdunderaplåd! Haha, nej men det bli chill, kanske drar ut med några ikväll, vem vet? Älskar att bara dra ut helt spontant, så skönt att inte bbehöva vara inplanerad hela tiden osv. Nu ska jag göra mig i ordning efter matchen, typ sätta upp en fläta och föna håret så att jag får mer lockigt hår, hihi... Älskar det! Puss!



Bild på vårat lag för ett år sedan på aros. Shit vad många har förändrats! Dock är inte alla med, men dom flesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback