internettrassel

Godmorgon allihopa! Har ni sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa! Igår kväll sabbade internet sig med min bärbara så sitter vid den fasta nu. Och den funkar fortfarande inte? Vet inte vad jag ska göra, men det brukar fixa sig med tiden.. I alla fall, igår kväll så bestämde jag mig för att ha en spakväll för mig själv. Det var otroligt välbehövligt och kanske en av anledningarna till att jag sov så gott? Vem vet.. Sen gick jag och la mig ganska tidigt också så et känns super idag! Och justeee, idag är det ung08 och ja, jag ska gå. Men mest för att jag har lovat en massa folk att gå dit med dom. Annars är det ju bara fjortisar där, men aja, kan ju funka det med..  

Eftersom jag sitter på den fasta datorn har jag inga bilder. Skulle kunna lägga upp en gammal, men är lite rädd för hur jag såg ut då. Ska kolla om jag har någon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback