I´m back!

Tillbaka! Vet att det var sjukt längeseddan jag skrev, och allt det där, men det har ju trots allt varit sommarlov. Fast jag har ju bloggat på en annan blogg, men inte så värst mycket. Orkar inte riktigt berätta allt jag gjort i sommar och jag antar att det kommer komma fram så småning om så kan bara berätta det viktigaste.. Har varit ute med båten en del, sammanlagt 3 veckor nu, men en vecka följde Annis med, så det var rätt okej. Sen har jag varit på stadium sportscamp, vilket var kul. Gick på inriktingen dans, super roligt, även fast jag är sådär halvbra på att dansa ;) Nu håller vi på att renovera lite här hemma också. Jag ska nämligen byta rum, så vi håller på att lagga golv. måla, och om vi hinner ska vi eventuellt åka och köpa en ny säng idag, score! Sen har jag ju varit hemma och varit med kompisar också. Rätt så okej sommarlov, men inte riktigt så bra som jag förväntat mig. Jajaja, kommer att uppdatera så mycket jag kan, ska också försöka ha tävlingar och massa sånt skoj! Pussen ♥



Dubbelhaka och allt <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback