Förändringar

Måste bara påpeka hur mycket jag faktiskt har ändrats under sommaren. Eller inte bara sommaren, men sen i våras. Jag använder knappt smink längre, vilket jag gjorde då. Ett ton mascara ungefär haha, men nästan. Och sen har jag ändrats i beteende, eller det tycker jag, jag tänker i alla fall anorlunda.. Jag har hur som helst fått mycket mer självförtroende och självkänsla. Sen en annan lite obetydlig förändring är att när vi fick sommarlov började jag nästan gråta. Jag ville inte sluta för jag villa fortsätta att träffa alla kompisar. Även dom som jag inte känner skulle jag sakna. Men jag har träffat alla jag vill träffa under sommarlovet och har inte saknat någon. Lite lustigt sådääär. Men hur som helst trivs jag mycket bättre i mig själv nu och vågar vara mig själv och sticka ut, hur bra är inte det? Vet inte riktigt vad som har fått mig att ändras så mycket, men jag klagar inte. 








Kommentarer
Postat av: Malin♥

Hoppas du har haft en jättebra helg! :)

2011-08-21 @ 23:20:32
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna blogga om tävlingen för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-22 @ 01:06:31
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna

du har börjat umgås med mig, carro det är därför du har förändrats så mycket :P !

haha skoja bara, men jag tycker du har förändrats till det bättre, inte för att jag var så jättemycket med dig innan... men jag älskar iallafall verkligen dig och din personlighet :)!

puss på dig <33

2011-08-22 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback