Ebba på ingång

Åh, saknat den bruttan! Haha, nej men vi har knappt träffats på hela sommarlovet, lite sjukt sådär. Men ikväll sover hon här, tack och lov för det, men vi ska upp tidigt imorgon för jag ska spela ersan final typ 9... Kan man inte spela på kvällarna? Vore så mycket bättre, för jag är 10 gånger piggare då. Aja, när Ebba kommer ska vi gå ut och köpa tjockismat tills ikväll. Har inte ätit riktigt onyttiga saker på läänge nu, så jag måste komma igen lite. Har förresten klipp hela vår gräsmatta idag, i utbyte mot lite pengar... Hihi, håller på att spara till en sak, men det tar vi inte nu. Ha en bra kväll! ♥






Kommentarer
Postat av: EBBIS

OMGGGGGG CARROOOO MÅSTE DU TA EN OSMINKAD BILD DÄR MITT HÅR HAR FETASTE UTVÄXTEN OCH SER FETTIGT UT :( ÅH SER UT SOM MÖGEL.

2011-08-14 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback