cooking

Goodmorning sunshines :)

Har haft en sjukt chill morgon, även fast den intge är slut ännu.. Vaknade av mig själv 5 minuter innan väckarklockan ringde, alltså 5 över 6 (vad är det med mig?!?) och satte mig framför tven och käkade frukost. Sen gick jag ner och duschade och nu har jag städat mitt rum! Gud vad duktig jag känner mig, älskar när man är på städhumör, vilket inte händer så ofta och det är just därför det är så skönt! Aja, måste laga mat också, vi har ju klassens/årskursens dag idag.. Dom sa att det skulle blir bra väder idag, men nja, känns lite tveksamt om man kollar ut genom fönstret. Måste laga mat nu, cyklade ju iväg snabbt som satan igår och köpte köttbullar. Så dom ska stekas och så blir det mackisar till. Standard. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback