----

Hallå! Min dator strulade lite förut så jag har inte kunnat blogga. Inte ens den fasta funkade.. Så typiskt! Men hur som helst så var jag på ung idag med några kompisar. Lite töntigt sådär, men det hindrar mig inte från att gå dit imorgon igen, hihi... Jo juste, det har hänt en del saker idag så jag var inte på humör på att dra in till ung efter träningen. Ville bara vara hemma och typ äta Ben&Jerrys haha, tjockis. Men så ringde Lisa och jag tänkte att det skulle vara bra att prata med någon så vi gick ut och gick som vi brukar, haha.. Sen blev jag på toppenhumör och vi gick till David och chillade. Så... Det var min kväll det! Hoppas ni har haft det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback