Strömavbrott

Hej bloggen! Det har varit strömavbortt i en drygt 2 timmar nu. Men nu är det igån igen, hoppas jag. Har satt på en brasa medans jag väntade på att elen skulle fungera för det fanns verkligen ingenting att göra. Jag kunde inte laga mat, för spisen fungerade inte. Och vi hade inget annat som t.ex frukt. Sen var ju både datorn och teven utslagna. Och hemtelefonen funkar inte, för att det är något cp-fel på den. I och för sig skulle jag kunnat läsa en bok, men har inte riktigt lust med det. Nu sitter jag i alla fall och käkar nudlar, yummi! Hihi, ska nog lägga upp en dagens outfit också. Snart. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med i Dagens Blogg! :D

Allt bra idag?

Kram från http://emmyasklof.blogg.se

2011-04-06 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback