Slaggar hos Ebba

Hej och förlåååt för dålig bloggning, me jag har fhat så kul så har inte haft tid. Men passar på nu medans Ebba tar bort sitt smink. Vi har i alla fall fettat oss med chips och påskmust. Härligt värre, och innan så var vi ute och hängde lite, haha. Men nu ska vi sätta på typ couger town och jag måste verkligen sova, eftersom jag ska upp 8 imorgon för att sen spela match. Superkul... Men aja, nu har Ebba tagit bort sitt smink så då ska jag väl sluta blogga också. Puss så hörs vi imorgon efter matchen för jag kommer inte hinna blogga innan.


Kommentarer
Postat av: LärMigTeckna

Vinnaren av veckans blogg finns nu uppe!^^

2011-04-10 @ 09:21:02
URL: http://wix.com/thatzright/larmigteckna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback