Shopping!

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare. Men jag vaknade vid 11 ungefär och sen drog jag och mamma till farsta för att köpa present till mormor. Såklart köpte jag lite andra saker också, hehe.. Bilder längst ner i inlägget. Nu ska vi till mormor för att hon fyller år. 86 år, grattis mormor! I alla fall, har skitbrottom nu, så jag hinner egentligen inte blogga, och ännu mindre lägga upp bilder, men som alltid gör jag allt för bloggen! 






Stickad tröja- Bikbok 249:- 
Jeansshorts- Bikbok 299:- 
Baslinne- Bikbok ( kommer inte ihåg hur mycket den kostade. 
Ring- glitter 70 :- ( 50%)
På köpet fick vi också en goddiebag! 
dryshampoo, hårspray-åhlens.

Kommentarer
Postat av: linn

Sv; kul att du är med i dagens blogg, lycka till :)

kram!

2011-04-02 @ 20:42:16
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback