mondayy

Tjo!

Har precis kommit hem från skolan nu och försökt fota nån outfit bild, som inte gick så värst bra. Men laddar upp någon om den blir bra. Dagen har varit okej, trött som alltid på måndagar. Men nu ska jag hur som helst ta tag i skolarbetet, vi har nämligen engelska prov på onsdag och jag kan säga att jag inte känner mig särskillt redo för det ännu. Så pluggpluggplugg, men senare ska jag ju på sångpedagogen. Det känns verkligen som om det är fredag idag. Och aperopå ( stavning!? ) fredag så ska vi på någon circus cilkör sak med skolan då. Bara så att ni vet. Nu ska jag kolla igenom bilderna och se om någon blev bra så hörs vi, puuuss!






Jeansjacka: Mammas
Topp: gammal
Baslinne: kommer inte ihåg
strumpbyxor: Twilfit tror jag
Halsband: också gammalt
Ring: Glitter ( länge sedan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback