Hej

Hej!

Hade tänkt att blogga innan jag och mamma åkte iväg och handlade, men mitt internet strulade till sig, så det fungerade inte. I alla fall så var alla mina vänner upptagna. Jag menar alla! Lite lustigt sådär, så jag gick inte på bio idag. Men pappa åkte iväg och kommer inte hem förrens på fredag. Så det är bara jag och mamma hemma. Vi åkte först till hemtex och bytte ett överkast och köpte en pläd, sen åkte vi till ica och handlade mat. Jag köpte också en rakhyvel och provade att köpa hem en ny hårborttagningsmedelsak. Haha, vet inte vad det heter men värt att testa. Till middag idag ska vi käka något indsikt-inspirerat. Ni vet, nambröd, kyckling och curry. Det lär bli gooott! Ojoj, långt inlägg! Sätter nog punkt här! Puss!


Bild från tidigare idag

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Nu är Veckans Blogg v.13 avgjord och Veckans Blogg v.14 börjat! Kika in om du vann, om inte, ny chans denna vecka! ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-v14-2011.html

Kram

2011-04-03 @ 16:30:30
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: emma

vi kan väl gå på bio nästa vecka?:)juste indiskt äger men jag slår det! jag ska äta taco!:D gott<333 skumn kommentar men aja..^^

2011-04-03 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback