don´t mobba mig..

Nu har jag precis kommit hem från skärholmen. Är så kall om fingrarna och kan inte röra dom ordentligt så det är ganska svårt att skriva. Men jag gör det ändå, såklart. Köpte en present till Anna, men kan inte berätta vad, för jag vet att hon läser min blogg. Men sen köpte jag även en bodyscrub, tidning (solo) och äppelgröt. Hahaha, och nej, jag är inte som kissie som måste äta gröt för att det står på min diet. Ville bara testa att är gröt, eftersom det är nyttigt och det är den ända gröt jag har gillat! Så, detta var alltså det jag köpte: 

'

haha, mobba inte mig för gröten ;)  Bye sweethearts!


Kommentarer
Postat av: Ida

Caaaaaaarro , är min svarta typ magtröja hos dig ? :d <333

2011-04-07 @ 20:09:15
URL: http://cheyis.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: A det måste vi, haha. Puss på dig hjärtat, saknar dig !

2011-04-07 @ 20:20:01
URL: http://cheyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback