Dåligt uppdatering

Hej och förlååt för dålig bloggning, men eftersom det är sånt fint väder ute så passar man ju på att vara ute desto mer och då har jag inte riktigt velat sätta mig framför datorn och så. Men imorgon så ska jag utse vinnaren till sitt favorit smycke från znazit.se (om du inte redan gjort det, gör det här). Ikväll så är det fest, även om den kommer bli sjukt lame ska jag gå, eftersom jag inte har varit på fest på såå länge och det är en av dom få festerna jag får gå på. Just nu har jag lite av ett festförbud, eftersom förra spåra ut lite grann. Vi ska inte gå in på detalj i det, men då tyckte i alla fall mina föräldrar att jag inte ska gå på nån sådan fest. Och sådana fester är alla fester för dom förutom den på axelsbergs eller fruängens ungdomsgård. Lite halvkul sådär, så jag hoppas att förbudet försvinner snart. Aja, nu måste jag göra mig i ordning, puss!


oh, så gammal bild, men aja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback