today.

Oj, har inte bloggat idag, slarvig som jag är... Men jag tycker det är lite lame att säga typ, förlåt för sämsta uppdateringen, för vem bloggar man för egentligen? Jag bloggar i alla fall för att det är kul, och skönt att skriva av sig. Sen är det bara ett plus ifall folk vill läsa och kommentera! Men men, det är ju bara vad jag tycker!

Men, idag har i alla fall varit super! Sov hos Andrea igår, vi somna kring halv 5, eller något sånt! Mysigt var det!
Efter gården så gick vi hem och tog en toast till sex and the city! 

Idag har vi strosat runt lite i centrum, och bland annat käkat pizza. Herregud, vad jag är onyttig! 

Ja, tyvärr orkar jag inte skriva mer. Jag vet det blev ett lite sär inlägg, är lite trött.
hah, vackra cheyeer!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså seriöst ge er nu. Sluta va så fucking snygga !

2010-11-20 @ 19:38:23
URL: http://lisahillevi.blogg.se/
Postat av: Carro!

Du är snyygg!<333

2010-11-20 @ 21:36:12
URL: http://idacarolinesvard.blogg.se/
Postat av: Anna

sjukt snygga bilder :O <333

2010-11-21 @ 14:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback