Skola.

Nu kom jag precis hem från den kallaste skoldagen hittills! Det är hemskt att det måste bli vinter. Som ni kanske fattar är jag ganska emot det. Fryser som jag vet inte vad! Nog om det...

Måndag idag, en hel skolvecka kvar till helg igen. Och Sen är det ju jullov om tre veckor, härligt härligt!
Dagen har varit Okej. Förutom årstiden då! Blev lite sådär halvstressigt i morse, höll på med mitt här till kvart över 8, och vi började halv 9. Måste seriöst ta och skärpa mig på morgnarna! 

Nu, eller vid 4 ska jag till sångpedagogen. Orkar inte gå dit i kylan, funderar på att ta cykeln. 

Nu måste jag äta lite!
Puss!

Charmiga bilder på moi idag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygging! <333

2010-11-22 @ 18:14:49
URL: http://breakaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah snygg bild :) <3

2010-11-23 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback