Nyinförskaffat: glass!

Ja, nu har jag precis tagit mig en springtur till glassbilen och tillbaka! Såg nog ut som idiot som kom flåsande, och typ flämtar fram vilken glass jag vill ha. Och lustigt nog står min granne där. Great! Och så att ni inte tror att jag har världens sämsta kondition så måste jag säga att jag sprang fel. Åt helt fel håll. Ganska typiskt mig... 

Pappa har gäster, så jag kan inte duscha just nu! Kul. Och jag måste bara säga att jag van på trisslott igår! 25 spänn, är ganska lycklig, ni vet jag vinner aldrig på lotto!
Nu ska jag kolla fejan, och sen tror jag att jag ska smyga ner och ta mig en dusch ändå!

Puss!

Kommentarer
Postat av: BÄSTAMANNEN

Trevligt!

2010-11-17 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback