Lussebulle!

Sitter och mumsar på en lussebulle. Ung och bortskämd har precis slutat. Har inte kollat på det förut, har inte vetat när det gått! Men idag kollade jag, tycker det är sådär, men jag såg bara halva, så... Lotta ligger bredvid mig, söt hon är! För er som inte vet är Lotta min katt! En kattig katt, höhö.

Har ni märkt att jag bara lägger upp bilder som är tagna med webcam? Vet inte varför det blir så, men vad ska jag annars lägga upp för bilder? Skulle kunna lägga upp lite dagens outfit, men det känns lite halvt töntigt sådär.. Säg till om det stör er, så får jag väl fota lite mera! Nu ska jag kolla om det är något annat på teve, annars får jag väl sätta på ett gammalt avsnitt av paradise hotel, hihi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback