London.

Åh, herregud vad jag längtar. Åker om ungefär en vecka. Ska inte säga datum, har lovat min älskade mamma att inte säga det, efterssom hon tycker det är en "inbjudan" till tjuvar. Så jag lyder. Duktig flicka! Åter till ämnet. Även om jag bara kommer vara där i tre dagar så ska jag se till att hinna med mycket shopping. Hoppas verkligen att mina päron godkänner det. För dom är lite mer inne på -kollapåmuseum spåret! Men jag tänker att om jag sköter mig och följer med till museum och grejer, så blir dom generösare med kläder. hahah, nu var jag lite väl bitchig kanske...
Ska nog köpa julklappar där också. Älska London! Och komma bort från detta vinterland, en dröm som går i uppfyllelse. Det är hemskt att tänka på att det bara gått tre dagar med snö, och jag vill redan bort och aldrig komma tillbaka. Även om det inte är varmt i London, så är det ingen snö. Så det funkar! 

Var i London för ganska exakt ett år sen nu. Men då var det bara mellanlandning i 8 timmar, men ändå blev det lite stuff införskaffat. Sen åkte vi ju vidare till Afrika, om det ändå vore så det här året också!
Längtarlängtarlängtar!
Puss!

exakt här stod jag och fotade för ett år sedan.
Skulle ha tagit en egenfotad bild om den funnits på den här datorn.

Kommentarer
Postat av: Issa

Antingen packar du ner mig i din väska eller så stannar du hemma!

Så får det bli, allt blir så tråkigt utan dig. Våran lilla pratkvarn :D <3333

2010-11-25 @ 16:09:52
Postat av: Carro!

Sötnos!:D

Hihi, jag tycker du kan åka i min resväska!

Kommer sakna dig!<3

2010-11-25 @ 16:38:35
URL: http://idacarolinesvard.blogg.se/
Postat av: Issa

Åhh det var det jag hoppades du skulle säga! Jag har aldrig vart i London ju så det blir niiice! Hihihi

Du, jag kommer sakna dig så jag spricker. Bara så du vet...<3

2010-11-25 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback