Internetstrul!

Internet funkar in på datorn, så det är förklaringen varför jag inte har bloggat. Så nu gick jag till andra datorn. Har varit på träningen nyss. Okej, lite irriterande bara.  Men innan kollade jag på film. Som jag alltid gör nu för tiden.


Helt sjukt. Jag satte på en skräckfilm, när jag var ensam hemma. Jag har inget liv, och ni förtår inte hur rädd jag var. Men sen kom mamma hem som tur var! 

Stör mig verkligen på att Internet inte funkar, vet inte vad som är felet. Har försökt läsa mig fram till lösningen. Men det är rätt så hopplöst, eftersom jag inte vet vad en router är, och det står i varenda mening. Hopplöst var ordet.
Ska duscha nu. Hadet bra, så hörs vi efter duschen. Hoppas verkligen ni orkar vänta så länge!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback