Shopping på dåligt humör.

Har precis kommit hem från en utmattande dag i Skärholmen. Först var jag där ensam, och det funkade ju gannska bra. Handlade några julklappar och så. Sen så kom både mamma och pappa dit och förstörde den rofyllda stämningen. Vi letade skor, vilket inte gick så bra. Jag måste säga att shoppa när man är på dåligt humör är nog det sämsta man kan göra! Eller, det var inte jag som var sur, utan pappa. Fast han gjorde mig sur så..


Förlåt för att jag inte skrivit innan, men har haft fullt upp. Gick upp i morse, skottade, och sen raka vägen till Skäris! Så är hungrig, arg och trött, inte bästa humöret direkt. 
Bye! 

jag just nu, förlåt för webcam bild, men orkar inte fota med kamera nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback