Panik!

Jag har panik! Igår var jag på fotbollsträning och slarvade bort mina nya uggs. Hur smart får man vara? Ja, så nästan hela dagen spenderades till att leta upp dom, men icke! Så nu går jag med mina gamla trasiga ugs. Roligt! Har ringt runt till massa olika föreningar, ska ringa städaren imorgon, har letat överallt! Så det troligaste är väl att nån skit har tagit dom, om inte mamma har stoppat undan dom på minsta tänkbara ställe. Åh, jag är verkligen dum i huvudet! Köpte dom  för två veckor sedan, och mina föräldrar kommer ju inte direkt bli glada. Nej, så jag måste hitta dom, nu! Hoppas verkligen att ett mirakel sker, så att jag får tillbaka mina älsklingar!
Puss!

efterlyses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback