Nu är det jul, här i mitt hus!

Nu har jag julpyntat här hemma, klätt granen helt själv och så! Vanligtvis brukar det pirra lite i magen när man gör det, men konstigt nog gjorde det inte det nu. Men det kommer, det kan jag lova! Är inget stort fan av julen, men jag tror nästan alla ser lite fram emot det. Och missuppfatta mig inte när jag säger att jag inte är så stort fan, för visst älskar jag julen, men jag sätter sommaren framför den. Bara för att det är varmt. Gillar inte snö och kyla så mycket... Men men, imorgon kommer släkten hit och vi ska ha en liten julfest.  Det ska bli mysigt, även om några har ringt och lämnat återbud blir vi ungefär 30 st. Härligt, älskar att umgås med folk, hihi!
Tyvärr så är det fel på min dator igen, har faktiskt fotat allt som jag gjort och tänkte ladda upp det, men i vanlig ordning funkar det inte. Och dum som jag är raderar jag allt på minneskortet, så det går inte att ladda upp till den andra datorn heller. Jag är allt smart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback