how i met your mother.

Sitter och kollar på "how I met your mother" nu. Äter lite fruktsallad också, eller coctail stog det på förpackningen. Gillar den jätte mycket faktiskt, lite av en favorit när man inte har något att äta, hehe! Är inte bättre varken i halsen eller i huvudet idag, tyvärr. Önskade verkligen det, men så är inte läget. Det lutar åt att stanna hemma imorgon, ska vara frisk tills på lördag!
Idag var det ju någon teater dag, var faktiskt roligt om man tänker bort att jag hade ont i halsen osv. Okej, roligt kanske var och ta i, men umgicks ju med roligt folk, så det gjorde dagen! Idag var ett perfekt tillfälle att verkligen förstå hur mycket jag faktiskt pratar. Och hur mycket jag älskar det, he... Så det var tråkigt att behöva vara tyst, och jag bröt det några gånger...
kände att jag behövde lägga in denna oerhört snygga bild på mig och Andrea!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback